Ta witryna wykorzystuje pliki cookies by zarządzać sesją użytkownika. Cookies używane są także do monitorowania statystyk strony, oraz zarządzania reklamami.
W kazdej chwili możesz wyłączyć cookies. Wyłączenie ciasteczek może spowodować nieprawidłowe działanie witryny. Więcej w naszej polityce prywatności.

Dodaj szkolenie - zarejestruj się | Odzyskaj hasło

Artykuły i poradniki zarządzanie marką

Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
2024-02-21 14:11:14

W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie.

Artykuł Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
2021-12-17 12:51:55

Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management).

Artykuł Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
2019-05-23 11:47:00

Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii:

Artykuł 6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
2019-05-21 13:21:21

Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą.

Artykuł STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA
Jak zarządzać marką?
2019-04-04 14:15:33

Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek.

Artykuł Jak zarządzać marką?
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
2017-06-01 13:20:50

Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż.

Artykuł Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy
Umysł klienta jest wiele wart
2017-05-11 14:53:42

Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1.

Artykuł Umysł klienta jest wiele wart
3T - Train The Traders - nowa marka szkoleń handlowych
2013-05-01 21:09:16

Na rynku pojawiła się nowa marka szkoleń adresowanych do handlowców i ich menedżerów - 3T Train the Traders. Ofertę szkoleniową przygotowali wybitni eksperci, specjaliści w dziedzinie technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji handlowych i zarządzania sprzedażą.

Artykuł 3T - Train The Traders - nowa marka szkoleń handlowych
Rząd powołuje Ministerstwo Marki
2011-11-24 11:12:34

Powstaje nowe MINISTERSTWO MARKI KONSTYTUANTA - „Ministerstwo Sprawiedliwości” - PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKĄ - „Ministerstwo Finansów” - WYCENA WARTOŚCI MARKI marki premium, economy i lux - „Ministerstwo Spraw Społecznych” - CSR W SŁUŻBIE MARKI

Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.
2011-10-04 13:00:03

W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu.

Artykuł Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.

stron: 1 2 336

Kategorie szkoleń

Typy szkoleń: Zapisz się na newsletter. Napisz jakiego szkolenia szukasz - Rynek szkoleń

Współpraca

AVENHANSEN Szkolenia AVENHANSEN
 Akademia MDDP

Dołącz do nas



Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zarządzanie marką

© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.