Najlepsze praktyki obsługi klienta online. Poradnik dla firm internetowych2024-02-21 14:11:14W dzisiejszym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja w przestrzeni e-commerce jest zacięta, jakość obsługi klienta online stała się kluczowym czynnikiem różnicującym marki. Dobra obsługa klienta nie tylko zwiększa szanse na powrót klienta, ale również buduje pozytywną reputację firmy w internecie. |
|
Brand manager (menedżer marki) podnosi kompetencje2021-12-17 12:51:55Brand manager (menedżer marki), to osoba funkcjonująca w strukturze marketingowej firmy, odpowiedzialna za zarządzanie marką (brand management). |
|
6 KROKÓW DO WYBORU STRATEGII Z NISKĄ CENĄ2019-05-23 11:47:00Czy wiesz, że istnieje kilka strategii opartych na niskiej cenie? Jak zatem je rozpoznać i skąd wiedzieć, która będzie odpowiednia dla marki, grupy produktowej, czy produktu? Przede wszystkim, zanim zdecydujesz się na wybór określonej strategii: |
|
STRATEGIE NISKICH CEN - STRATEGIA PENETRACYJNA2019-05-21 13:21:21Strategia penetracyjna to jedna z ciekawszych strategii cenowych. Celem tej strategii jest zwiększenie udziałów rynkowych, zdobycie dużej liczby klientów. Klienci zachęceni niską ceną mają możliwość przetestowania produktu, do którego chętnie powrócą. |
|
Jak zarządzać marką?2019-04-04 14:15:33Jak zarządzać marką, aby była ona na tle konkurencji wyjątkowa i stale rosła jej wartość? To pytanie, przed którym stoją Brand Managerowie, Kierownicy Marek oraz marketerzy odpowiedzialni za zarządzanie i rozwój marek. |
|
Raz, Dwa, Trzy... niska cena patrzy / straszy2017-06-01 13:20:50Drodzy Marketerzy, Szanowni Sprzedawcy Piszę do Was, aby podzielić się z Wami refleksją na temat obniżania cen jako narzędzia wspierającego sprzedaż. |
|
Umysł klienta jest wiele wart2017-05-11 14:53:42Od lat w badaniach produktu, (tzw. testy ślepe) Pepsi wypada znacznie lepiej niż Coca-Cola. Konsumenci cenią smak Pepsi i napój ten jest zdecydowanym numerem 1. |
|
3T - Train The Traders - nowa marka szkoleń handlowych2013-05-01 21:09:16Na rynku pojawiła się nowa marka szkoleń adresowanych do handlowców i ich menedżerów - 3T Train the Traders. Ofertę szkoleniową przygotowali wybitni eksperci, specjaliści w dziedzinie technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji handlowych i zarządzania sprzedażą. |
|
Rząd powołuje Ministerstwo Marki2011-11-24 11:12:34Powstaje nowe MINISTERSTWO MARKI KONSTYTUANTA - „Ministerstwo Sprawiedliwości” - PRAWNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA MARKĄ - „Ministerstwo Finansów” - WYCENA WARTOŚCI MARKI marki premium, economy i lux - „Ministerstwo Spraw Społecznych” - CSR W SŁUŻBIE MARKI |
|
Czas agresywnych sprzedawców minął? Część 3.2011-10-04 13:00:03W sprzedaży nie ma miejsca na sentyment, zrozumiała jest konsekwencja w maksymalizacji wartości sprzedaży. Agresywna sprzedaż i pokusa przechytrzenia klienta ma swoich zwolenników – oto przykłady z artykułu opublikowanego w Forbes: Zręczni sprzedażowcy umieją stworzyć atmosferę pośpiechu. |
Szkolenia kursy, ciekawe artykuły na temat szkoleń zarządzanie marką
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.